Wing 145 Tuning Tipp
Wing 145 Tuning Tipp
Akinek van kedve és megcsinálja ezt az átalakítást, az azt hiszem kellemesen fog csalódni benne.
Az eredmény egy kisszeles, szinte 0 szeles sárkány lett.
- Halfaxel: szépen, könnyen csinálja
- Fade: stabilan trükkben marad
- Fade földről: simán egyszerűen csinálja
- Fade halfaxelből: szépen könnyen csinálja
- Backspin: Stabilan szépen csinálja
- Slotmachine: nagyon szépen csinálja
- 540: egyszer sikerült szép volt
- Cascad: megcsinálta
Eredeti súly: 165g Új súly: 116g
Hozzávalók:
- 4-es Szénszálas cső
(Én exel-ből csináltam de szívesebben csináltam volna simából, mert az egy nagyon picit rugalmasabb, exel merevebb erősebb és 2-3 grammal nehezebb)
Nem biztos hogy bárhól beszerezhető, de itt valószinű.
- 2 db 4 es exel villás végzáró kupak
- 3-4 db 3-as végzáró kupak
Ebből lesznek a stopperek a szárnyéleken lévő keresztmerevítők elé és után + megfoghatják a kantár zsinórt is.
A többi alkatrészt a régiekből használhatjuk fel.
Kantár zsinór: valami könnyű, nem rugalmas, vékony, de ha csomókat kötünk rájuk azért tartsanak. .
Én használt eregető zsinórt (ami eregetésre már nem jó) 50-30 kp os dyneema vagy laser pro goldot használok. A zsinór vastagsága kis szelesnél nagyon fontos (meg másnál is) mert igazi kézifékként működhet.
Színenként egy zsinórok.
Az A-B-C kantár kezdeteknél vannak még 11 csomóból álló előkék, csomónként 1 centis eltolással. Így pl. az A =
A piros és a kék között egy „kapcsolható csomó” van, ezért itt még egy plusz állítási lehetőség is van.
Yoyot még igazából nem csinál, meg Cometet sem, ezen dolgozom még több variációval, remélem összejön, de ehhez már nem fog kelleni más alkatrész.
Van aki már karácsonyra szeretné átépíteni a sárkányát, ezért tettem fel az alkatrészek beszerzése miatt.
Folyt köv.
- A hozzászóláshoz belépés szükséges
Wing 145 Tuning Tipp frissítve 1
Kantárméretekkel fent
Ezt meg kell csinálni
Nyáron a Decathlonnál a
Nyáron a Decathlonnál a Sárkányeregetés népszerűsítésénél tartott sport napon kaptunk 3 db. Wing 145-öt hogy azt rángathassák a gyerekek. Hogy legyen is sikerélményük át kellett kötni a kantárokat rajtuk ( 6-7 centit visszakötni a felső kantárból). Így könnyen felrepült szelecskében is :). Próbálgatás közben láttam hogy a halfaxelt, fadet, egész ügyesen csinálná ez, ha hagyná a zsinórzata és a dög nehéz hajlékony rudazata. Azóta meg csak a vitorlájának a szabását nézegettem és trükkösnek tűnt. Most meg elszántam magam, kihúzogattam a rudakat (nincs ragasztva sehol) és raktam bele rendeset. Ez hamar megvolt, csak a kantár kötözgetéssel tudok sok időt elbíbelődni.
Természetesen szívesen leírom a mostani próbakantár méreteit is, csak most délutános vagyok, hétvégén lesz időm elővenni és a kantár kínpadra felkötni és pontosan lemérni.
Videó a "NULLSZELES" wing_145-ről
OFeri által "Nullszelesre" átépített Wing 145-ösről készült videó megtekinthető:
http://oregmiki.fw.hu/video/2007/145web.wmv
Vagy az oldalról is elérhető. Remélem. Ha nem, szóljatok.
Szatai "Öreg" Miki Újpestről